Nytt försök!

Okej, nu gör jag ett nytt, seriöst försök att få liv i den här bloggen igen. För nu känns det som att jag faktiskt har någonting att skriva om. Det senaste året har inspirationen verkligen inte funnits och det känns lite väl trist att skriva "jag har jobbat idag" i vartenda inlägg. Men nu är det annorlunda.
 
För den som efter att ha läst detta och sen scrollar ner kommer att upptäcka att de senaste inläggen i den här bloggen är över ett år gamla och präglas mycket av framtidsångest och att jag inte vet vad jag vill göra. Nu vet jag åtminstone lite mer eftersom jag faktiskt är Pitebo sedan två veckor. Imorgon börjar jag på min första riktiga kurs på Luleå Tekniska Universitet på Piteå Campus. Vi har redan klarat av NolleP och jag känner redan som att jag har känt klassen i mer än tio dagar.
 
I helgen har vi varit hemma i Kiruna en sväng och man har hunnit träffa familj och vänner. Allt är så otroligt vanligt här hemma vilket känns väldigt tryggt. Härnäst väntar en kopp te hos Mimmi och i eftermiddag hoppas vi i bilen och åker söderut igen. Men vi åker upp redan om tåv veckor igen. Jag känner mig väldigt sliten itu. Vissa stunder i alla fall. Men jag börjar tro att jag har gjort helt rätt i mitt val. Men bara för att det är rätt behöver det inte vara lätt. Jag hoppas att det kommer bli lättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0