Nu är det förkylt.

Jag höll på att få ett smärre hjärtstopp idag när jag loggade in på banken och insåg att jag inte hade fått mina CSN-pengar. typ "HELVETESJÄVLARVARFÖRHARJGAINTEFÅTTMINAPENGARVADÄRDETFÖRFEL???" Sedan kom jag på att jag inte lämnat min nya studieförsäkran eftersom jag har varit in och trasslat med mitt nya beslut. Men nu är det gjort och förhoppningsvis får jag snart se mina slantar. När vi idag räknade kvitton och betalade räkningar börjar jag inse att vi har mindre pengar nu än förr. Dags att ändra sitt beteende en smula och börja hålla lite hårdare i plånboken.
 
Jag tror jag håller på att få en förkulning igen. Det positiva är att vi inte har mer schemalagd skola förän tentan på fredag, då kan man ligga hemma och vara sjuk och plugga. På fredag är det som sagt tenta. The very first. Herregud. Hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: Klaggen aka "Andreas" ;)

Även om halva din klass kommer att kugga på tentan på fredag så kommer du nog att klara den i alla fall. Du tillhör nog den övre hälften av kunskapsnivån ^^

2012-09-26 @ 14:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0