Igår vs idag + imorgon

Igår var en hemskt dålig dag. Jag misslyckades med middag, plättar OCH mitt brödbak. Alltså allt jag försökjte mig på i köket. Dessutom fick jag en brödkaven i huvudet som legat ovanpå kylen när jag snokade i frysen (En bula idag, tackar som frågar) och missade mitt pass på gymmet för att jag var en otrolig klant och glömde väskan. Inte den perfekta setupen för en dag man är glad åt.
 
Idag å andra sidan artade sig bra. Fyra maskiner och en diskhög avklarade tillsammans med åtta trevliga kilometer i eljusspåret med Matilda och ett pass BodyPump. Middagen fick mannen stå för och se så bra det blev! På det hela taget är jag nöjd.
 
Imorgon händer det lite mer spännande saker, jag ska till skolan för att få respons på min första artikel. Jag är väldigt nyfiken på vad jag kommer få för kritik. Jag själv kände mig väldigt nöjd men man vet ju aldrig. Jag är inte säker på att jag har ett journalistiskt språk. OCH jag ska åka ut till Öjebyn och hälsa på Sarah med man och katter och allt! Det ska också bli mycket trevligt.
 
Då var det väl bara att hämta den sista tvätten då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0