Flyta ovan golvet

Ibland kan jag få en sån där riktigt bra känsla på dansgolvet. Då är det bästa som finns att dansa. Så älskar jag verkligen att dansa. När man hittar rätt musik, rätt promillehalt och rätt människor. Då är det så sjukt roligt. Jag har ofta varit den som dansat exakt hela kvällen och hade kunnat fortsätta lite till. Och detta har jag upplevt både med regelrätt clubmusik-dunk-dunk men framför allt om man lyckas hitta ett ställe som spelar indiepop och åttiotalsrock. Då handlar det inte om att skaka på rumpan, då ska man röra på hela kroppen, helst så mycket som möjligt! Fotarbetet är viktigt, det och engagemang.
Det var länge sedan jag verkligen fick till den där känslan. När det känns helt rätt. Senaste gångerna jag har varit ute har vi dansat. Men då har jag varit så mycket i mitt eget huvud att jag inte hittar känslan. Jag längtar tills jag hittar flowet nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Klaggen

Låt oss åka tillbaka till Dazzle någon gång ;)

2012-09-24 @ 00:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0