Allting har rasat...

Under helgen har hela världen rasat. En trasig bil, en trasig axel och vi misstänkte mögel i lägenheten när vi hittade vattendroppar på en ful fläck i sovrummet. Sen ska vi inte nämna låset till ytterdörren eller låset på bilen.
Men tack vare min underbara man har vi lyckats tejpa ihop en del. Han skruvade i ytterdörren, vi har beställt en ny backspegel efter vår lilla... Incident på vägen och jag har beställt tid hos sjukgymnasten. Dessutom har vi kommit fram till att det inte är mögel. Så på något vis har världen börjat vända sig rätt igen. Det återstår bara lite krångel med försäkringsbolag osv.
Men det positiva helgen var att jag fick åka och rida! Det var helt fantastiskt roligt, jag har saknat det då mycket. Vi får hoppas att jag kan få fortsätta åka och sköta Soide. Jag hoppas få veta under veckan... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0