Nyförälskad med travelcards i handen med en vecka kvar...

Jag tror jag har hittat en ny musikförälskelse. Igår när jag jobbade hörde jag en intervju med en kille som hette Ludwig Bell i morgonpasset i P3. Han var så himla fin och mysig. Lät i alla fall så. Och sen spelade dom en av hans låtar. Jag fick lite vibbar av Oskar Linnros. And I liked it. På något mystiskt vänster. Det rörde vid någonting hos mig. Hela hans uttryckssätt gjorde det. Nu ska jag lyssna och se om förälskelsen visar sig vara en flopp eller om förhållandet kan utvecklas...
När jag kom hem från jobbet idag hade jag fått ett brev. I den låg det två stycken Travelcards för sju dagars obegränsat åkande i zon ett och två av LONDONs tunnelbana! Om en vecka sitter i på planet. LONDON BABY! Det största äventyret närmar sig. Snart... snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0